შინ > უკატეგორიო > ბოიკოტი მოსკოვიზიას

ბოიკოტი მოსკოვიზიას

საზოგადოებრივი მაუწყებლის სამეთვალყურეო
საბჭოს თავმჯდომარეს
ბ-ნ ლ.გახელაძეს

ბატონო ლევან, პირველი არხის ეთერით გასული სარეკლამო კლიპებიდან საზოგადოებისთვის ცნობილი გახდა, რომ არხის მენეჯმენტი იწყებს ევროვიზიის კონკურსანტის შესარჩევ ტურს. ცნობილია, რომ კონკურსი უნდა ჩატარდეს 2009 წლის მარტში ქ.მოსკოვში. მასპინძელი ქვეყნის ოფიციალურ საიტზეც საქართველო დასახელებულია იმ 38 ქვეყანას შორის, რომელმაც უკვე გამოთქვა მზადყოფნა გაიარონ შესარჩევი კონკურსი (ე.წ. ნახევარფინალი) 2009 წლის მაისის თვეში.

ვიცნობთ რა არხის სამეთვალყურეო საბჭოს ღრმადპატივცემული წევრების შემოქმედებით ბიოგრაფიებს, ეჭვი არ გვეპარება, რომ საკმარისი ინფორმაცია გაქვთ აღნიშნული კონკურსის ხარისხის და ავტორიტეტის შესახებ. ვიცით რა თქვენი მოქალაქეობრივი პოზიცია, იმედს ვიტოვებთ, რომ გრძნობთ ქ. მოსკოვში გამართულ კონკურსზე საქართველოს სახელით მომღერლის გაგზავნის გადაწყვეტილების უხერხულობას. და მაინც, სამწუხაროდ, არხის მენეჯმენტის მიერ მიღებული გადაწყვეტილება გვაიძულებს უფრო დეტალურად შევეხოთ კონკურსს, როგორც კულტურულ მოვლენას, ასევე მივცეთ რეალური შეფასება ქ.მოსკოვში კონკურსანტის გაგზავნის ფაქტს და შემოგთავაზოთ ამ პრობლემის ღირსეულად გადაჭრის გზა.

1955 წლიდან ევროვიზიის კონკურსმა, მისი დამაარსებელის მარსელ ბეზანსონის მომხიბლავი იდეიდან ყოველწლიურად გამოვლენილიყო საუკეთესო ევროპული სიმღერა, 2008 წლის კონკურსის გამარჯვებულ ძიმა ბილანამდე (ყაბარდო-ბალყარეთის დამსახურებული არტისტი) საკმაოდ საინტერესო და დრამატული გზა განვლო. აღარ დავასახელებთ კონკურსის სხვა გამარჯვებულებს, რადგან მათი აბსოლუტური უმრავლესობის შესახებ თავის საკუთარ ქვეყნებშიც კი არაფერი იციან. ფაქტია, რომ ამჟამად ამ კონკურსს ყოველგვარი ავტორიტეტი აქვს დაკარგული მუსიკალური ტრადიციებით გამორჩეულ ევროპულ ქვეყნებში, რომელთა მოსახლეობამ კონკურსის სახელწოდება ბენი ჰილის და ტერი ვოგანისნაირი პოპულარული შოუმენების პაროდიების წყალობით თუ სმენიათ. კონკურსის ხარისხის და რეიტინგის ამგვარი ვარდნა ძირითადად მისმა პოლიტიზირებამ, კერძოდ კი ე.წ. სოლიდარულმა ხმის მიცემის წესმა განაპირობა, რომელიც შემოქმედებითი შეფასების თვალსაზრისით აბსოლუტურად არაობიექტურია. მეტიც, რიგი ევროპული ქვეყნები მიიჩნევენ, რომ ეს კონკურსი კი არ აახლოებს, არამედ ევროპის სეგმენტირებას უწყობს ხელს. სწორედ ამიტომ არ იღებენ მასში მონაწილეობას იტალია და ავსტრია, ხოლო ევროპის სხვა მსხვილი სახელმწიფოები მეათეხარისხოვან მომღერლებს აგზავნიან კონკურსზე.

სხვა ვითარებაა ყოფილი საბჭოთა კავშირის რესპუბლიკებში და განსაკუთრებით რუსეთში. ამ ქვეყნის მთავრობამ 2008 წელს საკმაოდ დიდი რესურსი დახარჯა კონკურსში გასამარჯვებლად და მიზანსაც მიაღწია – გამარჯვება შეფასდა როგორც დაჩოქილი რუსეთის მუხლებიდან წამოდგომის კიდევ ერთი დადასტურება და 2009 წლის კონკურსის ფინალის ჩატარების ადგილადაც მოსკოვი დასახელდა. რუსული მხარის განცხადებებით მათთვის ამ კონკურსის წარმატებული ჩატარება ღირსების საქმეა.

რუსეთისთვის კონკურსის ღირსეული და წარმატებული ჩატარებისათვის კი რა თქმა უნდა ძალზედ მნიშვნელოვანია მასში ქართველი მომღერლის მონაწილეობა. სწორედ ამ მომღერალმა უნდა შეასრულოს იმ ფოთლის როლი, რომელიც სჭირდება რუსეთს თავისი სიშიშვლის დასაფარავად. საინტერესოა რომელი მომღერლის გაწირვას აპირებს შესარჩევი კომისია ამ როლისთვის? ან კი არსებობს კიდევ ასეთი ადამიანი აგვისტოს ომის შემდეგ, რომელმაც დამატებით ცოტა სიმღერაც უნდა შესძლოს? რაც არ უნდა იყოს, ევროვიზია მაინც მუსიკალური კონკურსია….

ჩვენ დარწმუნებული ვართ, რომ საბჭოს წევრებმა კარგად იცით ტერმინ კოლაბორაციონიზმის შინაარსი, რომელიც სიტყვასიტყვით თანამშრომლობას ნიშნავს. ნაციზმის გავრცელებამდე ამ ტერმინს უარყოფით კონტექსტში არ ხმარობდნენ. ღალატის დატვირთვა ტერმინმა მაშინ შეიძინა, როცა გახშირდა დამპყრობელთან დაპყრობილი ქვეყნების ინსტიტუციების და პიროვნებების თანამშრომლობის შემთხვევები. ჩვენის აზრით, დღევანდელი რეალობიდან გამომდინარე, თუ საქართველოს პირველი არხი (საზოგადოებრივი ტელევიზია) საქართველოს სახელით გააგზავნის მომღერალს და ამით დაეხმარება რუსეთის სახელმწიფოს ქ.მოსკოვში მშვიდად და “ღირსეულად” ჩაატაროს ეს კონკურსი, ამით იგი სრულიად ღიად დაუჭერს მხარს ოკუპანტი სახელმწიფოს აგრესიულ მოქმედებას, რაც არის სწორედ კოლაბორაციონიზმის კლასიკური გამოვლინება.

ბატონო ლევან, ჩვენის აზრით, შექმნილ მდგომარეობაში ერთადერთი ღირსეული და რაციონალური გამოსავალია ქართულმა მხარემ გამოუცხადოს ბოიკოტი 2009 წლის ევროვიზიის კონკურსს და მიმართოს კონკურსის საერთაშორისო საორგანიზაციო კომიტეტს შესაბამისი წერილით, სადაც ახსნილი იქნება ჩაუსვლელობის მიზეზი და გამოთქმული იქნება მზადყოფნა შემდგომი თანამშრომლობისთვის.

გთხოვთ განიხილოთ აღნიშნული მიმართვა საბჭოზე და გააცნოთ იგი არხის მენეჯმენტს. ჩვენის მხრიდან კი გპირდებით, რომ ჯეროვან ყურადღებას მივაქცევთ ამ ძალზედ მნიშვნელოვან მოვლენას. ვიტოვებთ იმედს, რომ საკითხი დროულად გადაწყდება და საზოგადოებას, რომლის აბსოლუტური უმრავლესობა ერთსულოვანია ამ ფაქტის შეფასებაში, არ დასჭირდება პროტესტის და ზემოქმედების მძაფრი ფორმების გამოყენება.

პატივისცემით



თქვენი სახელის დამატების მერე ხელმოწერის დადასტურების მოსათხოვნი ელწერილი გამოგეგზავნებათ თქვენს მიერ მითითებულ ელმისამართზე. ამიტომ, უმორჩილესად გთხოვთ შემოიყვანოთ სწორი მისამართი, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ შევძლებთ დადასტურების მოსათხოვნი წერილის გამოგზავნას და თქვენი ხმა ბათილად იქნება მიჩნეული.

სახელი:

ელფოსტა:

გამოთქვით თქვენი აზრი:

ჩემი სახელი არ გამოჩნდეს საიტზე:

პეტიციას ხელი მოაწერა უკვე 422 პირმა

ირაკლი,
სირცხვილია მანდ წასვლა!

ვასილ კეკელია,
ვარი და შავი ქვა მაგათ რავარც მიშამ თქვა

მაკა,
უარი მოსკოვიზიას

anti,
noooo

juze,
F*ck eurovision

xxxxxxxx,
iqoniet mcireodeni tavmoyvareoba mainc. rom gyavdet vinme iseti varskvlavi, iq rom vesaxelebinet kide xo, magram am pirobebshi vigac sashvalo donis, anu ufro dablis gagzavna 10magi sircxvili iqneba

ირაკლი ჭკონი,
უარი! ნეტავი ერთი ვის მოაფიქრდა საერთოდ მანდ წასვლა?

Levan Svimonishvili,
me vfiqrob rom protesti ara mxolod tviton moskovizias, aramed am konkursze tsamsvlel kartvel momgerlebsac unda gamovucxadot. kartveli kandidatebi emzadebian konkursze gasasvlelad. amitom sanam kartveli momgerali uars ar itkvis am konkursshi gamosvlaze, chveni mxridan protesti cota uadgilo da sasaciloc iqneba. xels vacer mainc, imitom rom ideashi vetanxmebi protests.

Nino ,

Maya ,

გიორგი,
სიამოვნებით ვუერთთები სამოქალაქო პროტესტს!!!

ზაზა მაჭარაშვილი,
არაფრად არ ივარგებს ურდოში ჩასვლა!!!

დავით გრემელაშვილი,

ekaterine chabradze,
smacuxaroa rom peticia saWro gaxda. isedac cxadi unda yofiliyo rom iq araferi gvesaqmeba :(

SHARI,
BOIKOTI MOKOVIZIAS

ნოდარ ლადარია,
სავსებით ვეთანხმები პეტიციის შინაარსს და ვუერთდები საზოგადოების მოთხოვნას.

Ekaterine Dvali,
Aravis ar sjera imis, rom kultura da sporti kultura da sportia, politika ki politika. Samzukharod ase karga kjania agaraa. Evropeli kolegebis rchvebs da "tkhovnebs", sjobs sakartveloshi arsebul realobidan gamomdinare vimokmedot. Nu avigdebt tavs sasatsilod. Nu vimgerebt, rotsa ar gvemgereba, tanaz moskovshi.

davidgure,
vuertdebi samokalako protests.

xxxxxxxx,
სავსებით ვეთანხმები პეტიციის შინაარსს და ვუერთდები საზოგადოების მოთხოვნას. +1

LARSI,
kargad mesmis rogori brcyinvale shansia nebismieri kartveli momgerlisatvis evroviziaze gamochena,magram agresori kveynis scenaze simgeras sircxvilad mivichnev.

Anar Alievi (anara),
aravitar shemtxvevashi ar sheidzleba chveni monacileoba zemoagnishnul konkursze cnobili movlenebis gamo. mimachnia did sircxvilad da rusetisc (qveynis mtris) cinashe tavdaxrad!

xxxxxxxx,

apachi,
evroviziaze cveni casvla iqneba saSineleba.. yvelam unda gaigos ro agresor nagvebTan Cven ar unda vitakimasxaraoT...

xxxxxxxx,
ვუერთდები პროტესტს.

irakli,

Tengo Chikvaidze,

lasha mebonia,
tsels saqartvelos adgili moskovis stenaze araa

ქეთი დევდარიანი,
ვუერთდები პროტესტს

Liana Jaqeli,
boikoti ertmnishvnelovnad!

xxxxxxxx,

Salome Rozenblat,
vuertdebi protests! ar unda cavidnen saqartvelos carmomadgenlebi am unicho tash-fanduraze. ai, olimpiada ki, ar unda chavatarebinot saertod!

ნინო ამირიძე,
ვუერთდები პეტიციას.

Koba Kostava,
kategoriuli cinaagmdegi var moskoviziaze saqartvelos monacileobit!!!!!! ra ubedurebaa bolos da bolos rodis gaigvidzebs qartvelebshi tavmokvareoba????????????

George Meladze,
araprit ar sheizleba rusetshi casvla da simgera gasartob da politizirebul shouze . dampyroblebi arian tu dagavicydat ?

xxxxxxxx,
veTanxmebi

არჩილ კიკვაძე,
არავითარი კუტურული თანამშრომლობა ქვეყანასთან, რომელიც სწორედაც რომ უკულტურობის აპოგეას წარმოადგენს. არა რუსეთს!

ავთანდილ ნადიბაიძე,
ვუერთდები პროტესტს

xxxxxxxx,
ევროვიზიის დედაც... მოსკოვში

ვაჟა კვინიკაძე,
რუსულს ყველაფერს, არა..

David JacobaSvili,
vuertdebi protest

davit Jishkariani,
NO MosCOW

Papashultz,
UNO PROTESTO!!!!!

xxxxxxxx,
სრულებით ვეთანხმები პროტესტს. საქმეს მივხედოთ, ჯობია

ლადო წულუკიძე,
მაშინ როდესაც ევროვიზიას ბოიკოტს უცხადებენ რიგი ქვეყნები, რუსეთის მიერ საქართველოში გატარებული აგრესიული პოლიტიკის გამო, ჩვენი მონაწილეობა ამ უგემოვნო და არაფრისმომცემ ფორუმზე, იქნება პოლიტიკური კრახის, ქართველი ერის უნებისყოფობის და უთავმოყვარეობის დასტური

vaniko,
sircxvilia sircxvili

David Jacobashvili,
vacxadeb protest

Nino,
tavmokvare erma cveni mitsebis mimtaceblis, chveni tanamemamuleebis mkvlelebis konkursshi monatsileoba ar unda miigos!!!!

თამარ ტატიშვილი,

ლადო სიჭინავა,
"naxui, naxui - krichali piannie gosti..."

ბადრი ჩაკვეტაძე,
ვუერთდები პროტესტს

giorgi A.,
vuertdebi protests

დიმიტრი არეშიძე,
არ არის დღეს წასვლა საჭირო მაგ კონკურსზე.პატივი ეცით დაღპულ ქართველებს,რომლებიც ამ ომში დაიღუპნენ.

xxxxxxxx,
aravitari evrovizia!!!!!!!!!

giorgi,

გიორგი ხუციშვილი,
საზიზღრობაა

xxxxxxxx,
მკვლელებთან არავითარი კავშირი

givi,
protest!

nika ramishvill,
ara marto saqartvelo, aramed sxva qveynebsac unda movuodot, rom boikoti gamoucxadon evroviziis konkurss moskovshi!

xxxxxxxx,
rodesac sxvebisgan viTxovT mxardaWeras da ruseTis moqmedebis gamo protestis gamoxatvas, pirvel rigSi Cven unda vaZlevdeT magaliTs... Cvenebi iTxoven lukuilze sanqciebis dadebas amerikisgan separatistebTan TanamSrmolobis gamo da Cven ki benzins lukuilSi vasxavT magaT karig benzini aqvTo... sircxvilia

avto,
vuertdebi protests.. chaishalos..

Atomic,
ბოიკოტი 2009 წლის ევროვიზიის კონკურსს!

xxxxxxxx,

gogita,

roma,
boikoti evrovizias!!!

lika-khatia karalashvili,
არ უნდა წავიდნენ ჩვენი მომღერლები, მაშინ როცა ჯერ კიდევ ჩვენი ტერიტორიები აქვს ოკუპირებული და ჩვენს ხალხს აწიოკებენ, მე ამორალურ საქციელად მიმაჩნია, მოსკოვში წასვლა.

otto,

ლაშა გაბელია,
ბოიკოტი 2009 წლის ევროვიზიის კონკურსს!

Andro Chilaia,
sruli uazrobaa dgevandel situaciashi chveni qveknis carmomadgenlis gagzavna rusetshi !!!

xxxxxxxx,

ლევან გობეჩია,
არა ევროვიზიას მოსკოვში.

oto,
principshi vuertdebi protests tumca did tragediad ar mivichnev masshi monacileobas

gogi,
ara

ბურზო,
ბოიკოტი 2009 წლისწ ევროვიზიის კონკურს ! მანდ წასვლა არის სირცხვილი !

giorgi,
ბოიკოტი 2009 წლისწ ევროვიზიის კონკურს ! მანდ წასვლა არის სირცხვილი !

samarcxvinoa rusetshi nebismieri qartvelis casvla da iq simgera orjer ufro samarcxvino,
samarcxvinoa rusetshi nebismieri qartvelis casvla da iq simgera orjer ufro samarcxvino

Giorgi Mezvrishvili,
fuck russia!!!

xxxxxxxx,
vuertdebi protests

რევაზ ბოჭორიშვილი,

56t56,
Me vtvli rom am etapze ar aris moskovshi wasvla gamartlebuli , mizezi tqven mogexsenebat. (omi)

xxxxxxxx,
ar makvs mtertan aranair sferoshi da gansakutrebit kulturulshi tanamshromlobis survili!!!

Mariam NaTbilaZe,
არა ევროვიზიას

ნინო,

xxxxxxxx,

David Tsanava,
Qartvelebma cota tavi unda davifasod da mtertan gasartobat ar unda chavidet. Tu gavaprotestebt da gavaxmaurebt chven gaprotestebas is gamoicvevs mxolod karg shedegs. ra unda gagviketon rusebma imeze ufro cudi rac ukve gagviketes. tanamemamullebs gviklaven da a.sh.

natia,

Teimuraz Kotaria,

Ana Margvelashvili ,

ალექსანდრე ღუდუშაური,
ბოიკოტი 2009 წლის ევროვიზიას !

ჯიმი,
არა რუსეთს თუ ღირსება შეგვრჩენია , არ უნდა მივიღოთ მონაწილეობა რუსეთში გამართულ ევროვიზიში .

xxxxxxxx,
ARA EVROVIZIAS MOSKOVSHI!!!!

xxxxxxxx,

xxxxxxxx,
ara evrovizias moskovshi!!!!

irakli,

prologic,
Net i esho raz net!

David Geliashvili,
yvelanairad unda gamovxatot protesti yvelafer rusulze

irakli kakabadze,
როდესმე დავივიწყებთ ამ დედა რუსეთს. წარმოიდგინეთ რომ ზღვა არის კავკასიის იქეთ. ზღვაში აპირებთ სიმღერას ?!

Misha,
არა რა სულში ნუ ჩაგვაფურთხებთ ხალხნო რა ევროვიზია დაეტიეთ სახლში !!!!

gizo liparteliani,
chemi protesti moskovis evrovizias

რეზო,
რუსეთმა ასე გადაგვიარა გაგვანადგურა და ჩვენებმა კდიევ მოსკოვში უნდა იმღერონ? არა არა და არა. ბოლოს და ბოლოს ჩვენც გვაქვს ღირსება !

xxxxxxxx,
ara moskovis evrovizias!

Tornike,
რუსეთის ევროვიზიაზე , ჩვენი ქვეყნის წარმომადგენლის გაგზავნა არის რბილად რომ ვთქვათ, უპატივისცემლობა იმ ხალხის მიმართ ვინც თავი შეწირა აგვისტოს ომს. აბა თქვენ იცით, ოკუპანტების და დამპყრობლის კარზე იმღერეთ. თფუი

xxxxxxxx,
ar unda cavidnen. gabandzebian.

xxxxxxxx,
ძირს "მოსკოვიზია"

imeda dvalidze,
SevinarCunoT Rirseba!!!!

irakli,
veTanxmebi srulad. araviTari simRera da cekva.

Givilo,
ტეხავს!

Giogio-Mate,
ara evrovizias vinc tsaetreva umgero sakutari saxelit liliputanebs da ara saqartvelos saxelit

Rocko,
იმედი მაქვს, შეგვრჩა სუულ ცოტა ღირსება მაინც.

ares,
არა ევროვიზიას მოსკოვში!

xxxxxxxx,
ra gvinda in qveyanashi ???? ra dagvikargavs?

manana,
ara evrovizias moskovshi!

oligarh,
tavs nu daimcirebt da chvenc nu dagvamcirebt.ara evrovizias

xxxxxxxx,
..............

Tamar,
არა ევროვიზიას !!!

xxxxxxxx,
boikoti evrovizias!

A_I,
ღრუტ ღრუტ

gvizli,
koniakebis da gvinis wageba ar dagavitkdet ! fu tkveni 37 manetiani .....!

xxxxxxxx,
dasturi da xelmocera!

ნინო ბექიშვილი,

temo76,
სრულად ვეთანხმები გამოთქმულ აზრს....... იმედია თქვენც დათანხმდებით , ადრესატებს ვგულისხმობ....

Tako Lejava,
rusetshi evroviziaze saqartvelos monawileoba iqneba chveni didi sircxvili! da saertod ver warmomidgenia sagad moazrovne qartvels rogor unda moundes iq casvla ta moskovis scenaze tlinkebis yra! :(

vaxo r.,
ვეთანხმები პეტიციის შინაარსს და ვაწერ ხელს :) ამ პოლიტიზებულ კონკურსზე მოსკოვში ჩასვლა იქნება ძალიან უგუნური საქციელი. ზოგი ამბობს, პოლიტიკა რა შუაშია ხელოვნებასთანო... ევროვიზია სწორედ პოლიტიკაა და არა ხელოვნება.

kote1,

Lasha Gabunia,
ვეთანხმები! ხელს ვაწერ.

ეკა აღდგომელაშვილი,

nadi,
veTanxmebi!

David Tsiklauri,
ვუერთდები პეტიციის ავტორებს და საერთოდ უკეთესი იქნება თუ ევროვიზიაში აღარასდროს მივიღებთ მონაწილეობას!!

გიორგი ქავთარაძე,

მარინა ქავთარაძე,

Elene Khoshtaria,
vetanxmebi pozicias

alexi,
miuRebelia da vurchev yubaneishvils tavi daanebos

xxxxxxxx,
vuertdebi zemot mocemul teqstst. tavmoyvare eris cxovrebashi aset sakitxebi amgvarad arc unda dgebodes.

Gela Riabukha,
ქვეყნისა და ხალხის ღირსების გათელვა! დაღუპული გმირების ხსოვნის შეურაცხყოფა!

Nino Xarbedia,
ra dros taS -fanduria. cven iq araferi ar gvesaqmeba. esec poloitikuri gadawyvetilebaa. normaluri qartveli ar miirebs am takimasxaraobaSi monawileobas. ukve winaswar cnobilia rom safrangetiadn monawileobas rebulobs frangi varskvlavi patrisia kasi monawileobs, is ki putinis fania, ase rom ukve yvelaferi natelia. da yovelive aqedan gamomdinare qartvelebs gamarjbes sansi ar eqnebat, maSin ra dagkargvit mtris miwaze?????

keke,
:)

Levan Kurashvili,
რამდენი შუბლზე ძარღვგაწყვეტილი ადამიანია საქართველოში :(

გიორგი ხარებავა,
მართალია! ბუბა კიკაბიძემ ძალიან დიდ წარმატებებს და პატივისცემას მიაღწია რუსეთში. მიუხედავად ამისა მან უარი განაცხადა სიმღერაზე და მათი მხრიდან ჯილდოს მიღებაზე. რუსეთში ევროვიზიაზე ნუ გააგზავნით მომღერალს, სიმღერას და ხელოვნებას პოლიტიკაში ნუ გარევთ. თუმცა შესაძლოა არხის ხელმძღვანელობა და საბჭო არც კი წყვეტავდეს მაგ საკითხს.

xxxxxxxx,
უბრალოდ სირხვილია. ცოტაოდენი თავმოყვარეობა ხომ უნდა გვქნდეს!

Neo,

პელმენი,
ვაი თქვენს პატრონს უბედურს მეტი საქმე რომ არ გაქვთ. :D

ირაკლი მ.,
ვეტანხმები პეტიციას. ან უნდა წავიდეს ზურაბ დოიჯაშვილი სიმღერით "ვოლოდია იმეეტ მედვედია" ან არავინ არ უნდა წავიდეს!

Zvintik,
შორს ევროვიზია! ხელს ვაწერ

ლევანი,
ვეტანხმები პეტიციას. ან უნდა წავიდეს ზურაბ დოიჯაშვილი სიმღერით "ვოლოდია იმეეტ მედვედია" ან არავინ არ უნდა წავიდეს! +1000000 :)

xxxxxxxx,

manana iashvili,
მართალია! ბუბა კიკაბიძემ ძალიან დიდ წარმატებებს და პატივისცემას მიაღწია რუსეთში. მიუხედავად ამისა მან უარი განაცხადა სიმღერაზე და მათი მხრიდან ჯილდოს მიღებაზე. რუსეთში ევროვიზიაზე ნუ გააგზავნით მომღერალს. ეს, ქვეყნისა და ხალხის ღირსების გათელვა! დაღუპული გმირების ხსოვნის შეურაცხყოფაა!

niko,
რაარი რა გვეძგერა?

ივანე გამყრელიძე,
გარდა იმისა, რომ არ უნდა ვიმღეროთ იმ ქვეყანაში, რომლის თვითმფრინავები რამდენიმე თვის წინ გვბომბავდნენ, ABBA-ს, Céline Dion-ის და Toto Cutugno-ს გარდა ამ კონკურსს არ ღირსებია ნორმალური გამარჯვებული და აღარ გააჩნია არავითარი ავტორიტეტი.

ლადო გოგიაშვილი,
არა, არა და კიდევ არა - არ უნდა წავიდეს ქართველი შემსრულებელი ევროვიზიაზე მოსკოვში.საფიქრალი და სამსჯელოც არაფერია!!!

irakli,
moskovshi, okupantebis dedakalakshi kartveli samgerlad ar unda cavides.

levani,
Tu waxvalt vazelinis wageba ar dagaviwkdet.

xxxxxxxx,
ვუერთდები პროტესტს!!!

beqa,
ubralod sircxvilia, amas rom motxovna wirdeba

გიორგი ალანია,

Lasha,

nodar chomakhashvili,

Rusudan Tsiskreli,
არ უნდა დაგვავიწყდეს ომი. არანაერი ურთიერთობა რუსეთთან არ შეიძლება.

Keta,
NO to Moscovision! Rusebma Evroviziac korupciis morevshi chafles rogorc mosalodneli iyo. Yvelaze unichoebi ikaveben pirvel adgilebs. Qartvelebs Moscowshi araferi esaqmebat da mat shoris momgerlebs. Am etapze es galatis tolpasia. Xmamagali protestis shesanishnavi sashualeba gvakvs da unda gamoviyenot! SAY NO TO MOSCOVISION!

გიორგი ალხაზიშვილი,

ირაკლი,
შევხედოთ ამ კუთხიდანაც: ვინ არის კონკურსის ადგილობრივი ორგანიზატორი? - საზ. მაუწყებელი. საიდან ფინანსდება? ჩვენი ჯიბიდან, მათ შორის იმათი ჯიბიდანაც, ვინც ამ ზაფხულს უსახლკაროდ დატოვეს რუსებმა, ოჯახის წევრები მოუკლეს და ლტოლვილებად აქციეს. გამოდის, რომ საზ. მაუწყებელი ჩვენი და ამ ხალხის ფულით ატარებს კონკურსს, ირჩევს "გამარჯვებულს" და მერე აგზავნის მოსკოვში საჯამბაზოდ. მეტი ამორალური საქციელი რაღა გინდათ?

დალი ქურდაძე,
no comment!

გიორგი ზღულაძე,
ბოიკოტი მოსკოვიზიას !

xxxxxxxx,
ara! tu gagvachnia saertod protestis grdznoba da aseve sircxvilis grdznobac ra tqma unda ARA.. ruseti mkvdaria gaurkveveli vadit... !!!

ლადარია ელენე,

nini,
vadastureeb!!!!!!!!!

Lali,
ARANAIRI MOSKOVIZIA! SUL DAVKARGET TAVMOKVAREOBA? AGSHFOTEBULI VAR!

xxxxxxxx,

ნიცა,

xxxxxxxx,
No to Moscovision! ბევრ სხვა კონკურსზეც გავიმარჯვებთ მილიონჯერ. ევროვიზიისნაირი, ბოდიში და კახპა კონკურსის დაპყრობა, რომელიც ისედაც უკვე დიდი ხანია იქცა სამარცხვინო ღონისძიებად, მით უმეტეს ახლა, მოსკოვში? არავითარ შემთხვევაში.

mamuka khidasheli,
samcuxaroa rom es sakitxi saertod dadga. dges vusmendit rusul gadacemas sadac pirdapir acxadeben imas rom ruseti fuls uxdis yvelas vinc mis moqmedebas legitimimacis gauketebs. belorusias fuls uxdis imashi rom separatistebis damoukidebloba agiaros! aqedan gamomdinare, turme chveni 1-li arxi yopila ert erti imatagani vinc rusetis saxis shenarchunebas ''uangarod'' emsaxureba! sainteresoa vin misca am arxis xelmdzgvanelobas amisi ufleba? ratom xalxis azrts aravin kitxulobs? didi madloba am saitis organizatorebs!

ნუცა ნორაკია,

xxxxxxxx,

rusiko amirejibi,

Tatia Gogoladze,

ნინო რევიშვილი,

lika ,

xxxxxxxx,

xxxxxxxx,

xxxxxxxx,
თავმოკვარე ადამიანი მოსკოვში სასიმღეროდ არ ჩავა , თუ ჩავა და ერის აზრი ჰკიდია მაშინ მისი დედაც და მისი მომღერლობაც ...

lela,

Giorgi Moleni,
ANTI EURO (RUSSIAN) VISION!

xxxxxxxx,
ar unda amdeni kivili,davcknardet, kartveli ik camsvleli ar aris

ნიკოლოზ ჩხარტიშვილი,

Jano,
არ მინდა ჩვენმა მომღერლებმა მონაწილეობა მიიღონ ევროვიზიაში, იმდენი ცუდი გაგვიკეთეს რუსებმა რომ არ უნდა ვუმღეროთ მაგას, საერთოდ ამოვიღოთ რუსული სიტყვები ქართული ლექსიკონიდან, სამხედრო ბაზებს აშენებენ ჩვენს მიწაზე, ჩვენი ქვეყნის დაქცევა უნდოდათ და როგორ უნდა უმღერო მაგათ. მე პროტესტის ნიშნად ევროვიზია რომ დაიწყება ტელევიზორს არ ჩავრთავ და ვუყურებ მაცივარს!

ნიკა გუდაძე,
+1

xxxxxxxx,
mimachnia, namdvilad ar Rirs es konkursi imad, rom rusebs vumRerot. rac vumReret sakmarisia. tan dRes nebismier protests rusetis Temaze aqvs Zalian didi moraluri mniSvneloba. amas ratom ver xvdebian organizatorebi?

გივი მურვანიძე,
ბარემ შემოვედი და მოვაწერ ხელს :) ჩემი რა მიდის... მაგრამ მეცინება კომენტარებს რომ ვკითხულობ :) კონკურსზე წამსვლელებისთვის მორალატის იარლიყის არტყმა სისულელეა... კიდე იმაზე ვიცი თითქოს ევროვიზიაზე ქართველების წასვლა-არწასვლა წყვეტდეს რამეს :) მიმოიხედეთ, ამის მეტს ვერაფერს ხედავთ გასაპროტესტებელს? იაფფასიანი აქციაა... ძალიან გულანთებულებს მოვუწოდებ ქვეყანაში კანონის უზენაესობა რომ არ არის და პროკურატურის მონა სასამართლო გვყავს მაგაზე გამოტქვან პროტესტი და მოაწყონ აქციები... მგონი ბევრად მნიშვნელოვანია ვიდრე ვიღაც ნინა წკრიალაშვილის ან ლელა წურწუმიას მოსკოვში წასვლა/არწასვლა

ოთარ კახიძე,
qveyanaSi isedac aris araadekvaturobis niSnebi.. vin aris dRes ruseTi? qveyana, romelmac moaxdina Cveni teritoriis aneqsia, sakuTar samSobloSi aris 350000 vdevnili, romlebic sakuTari saxlebidan gamoyares, dabombes da gadawves saxlebi, daxoces Cveni jariskacebi da mSvidobiani mosaxleoba, mtroben Cvens saxelmwifoebriobas, arian mtrebi.. ra evrivizia? ra moskovSi simRera? ra taSfanduri? amoraluria es yvelaferi! vin varT Cven? "mtris ar mcnobi" bednieri eri? gvemRereba da Tan mtris dedaqalaqSi? aseTi midgomiT ufro Rrmad CaveflobiT im WaobSi romelSic varT, boikoti evrovizias moskovSi!!!

ნათია,
ვეთანხმები

xxxxxxxx,
boikoti evrovizias

რენო სირაძე,
ისეთ პოლიტიზირებულ კონკურსში მონაწილეობა, როგორიც ევროვიზიის სიმღერის კონკურსია, მითუმეტეს მოსკოვში, ღალატის ტოლფასია!!!

xxxxxxxx,

ირაკლი შენგელია,

xxxxxxxx,
fuck it all.

Anna Dziapshipa,

zviad qsovreli,
ruseti aris borotebis imperia sadac arc erti saertashoriso konkursi ar unda chatardes.

inga qsovreli,
aravitari saertashoriso konkursi rusetshi!

zviad kavteli,
boikoti rusetshi chatarebul evrovizias!

xxxxxxxx,
გამოთქვით თქვენი აზრი: ეჰ

nino,
ar vetanxmebi aranairad rusetshi chatarebul evrovizias. chemi azrit aseti mentalitetis xaxltan saertashoriso konkursi ar unda chatardes

luka kalandarishvili,

otar zurabishvili,
monawileoba miugebelia !!!

Tatiana T.,
ვუერთდები პროტესტს. უარი მოსკოვიზიას!!!

olena,
Georgians may not be able to defend themselves from russia, but they should have self-respect

olena,
Georgians artists should have self respect. Moscow is not the place they need to go for fame.

zviadi,
zirs ruseti da rusetizmi, boikoti yvelafer rusuls!!!

ოთარ ჭანტურია,
რის ევროვიზია, რა ევროვიზია! ბოიკოტი ან რა გვემღერება....

Irina,

SkyneT,
მოვითხოვ ბოიკოტს !

giorgi,
sircxvilia is rom moskoviziaze tsasvla ar tsasvla sadiskusio gaxda. iq tsasvlaze laparakic ar minda

guja ,
ვუერთდები პროტესტს!

xxxxxxxx,
Cota meti girsebis grdznoba gvmartebs !!!

giorgi gabunia,
წავა ეხლა ვიღაცა და დაიწყება მარაზმების სერია, ჩახუტებები, ცრემლები, ძმობის ფიცილი და პილიტიკის გმობა. გულისამრევია რა

Qetino,
vuertdebi protests da xels vawer.

xxxxxxxx,
მტრის ბუნაგში როგორ უნდა იმღეროს ქართველმა კაცმა?!

ქეთი თოდაძე,
დღევანდელი სიტუაციის ფონზე ამ კონკურსში მონაწილეობა რუსული პოლიტიკის ღიად და აშკარად მხარდაჭერას ნიშნავს

paata,
saqartvelo ki ara, sxva Tavoyvare qveynebic ar ubda wavidnen mag moskoviziaze! da saertod boikoti rusetis 2012 wlis olimpiur TamaSebs!

lasha,
zirs "vitom" xelovneba,"vitom" evropaSi

YahooGoogle,
არასერიოზულია იმ ქვეყნის დედაქალაქში მომღერლების გაგზავნა, რომელიც სულ რაღაც ნახევარი წლის წინ შენს ხალხს ხოცავდა და ტერიტორიებს იპყრობდა. მაგრამ, რაც შეეხება გადაწყვეტილების შეცვლას, არა მგონია რაღაც... აქ ძირითადად ’დიდი ათეულის’ ტიპის გადაცემებზე შეცვალონ გადაწყვეტილება, ევროვიზიის ”დონე” სულ სხვაა... :(

xxxxxxxx,
es aris qveknis upatvcemuloba

xxxxxxxx,
chemi azrit arsteri kartveli momgerali PASHISTEBTAN konkursze ar unda tsavides!!! pashistebtan

FUCK RUSSIA!!!,
სირცხვილიია!!!! რა ნამუსით მიდიან?!

Giorgi Kavtaradze,

ia,
არ ვიცი, არც თავმოყვარეობა გაგვაჩნია და არც სირცხვილის გრძნობა. ყველაფერი ასე როგორ უნდა დაივიწყოს ხალხმა. ყველაფრის ღირსი ვართ!

TorrentMann,
ruseti agebs pasuxs kvelaferze!!!

ნიკა გელაშვილი,
ვუერთდები პეტიციას.

PEPE,
სირცხვილი ესტონელები ბლოკავენ ჩვენ კიდევ სიხარულით ვუშვებთ ევროვიზიაზე "მომღერლებს" ფუი!! უნამუსოებო!!

tinatin tereladze,

xxxxxxxx,
vuertdebi samoqalaqo protests

LOTI,
ფაქ რაშა !!!

eka tikaradze,

malxazi,
Uari ! kategoriuli uari ! eg qvekana chven gvbombavda da gvixocavda mosaxleobas ! kidev magat unda vumgerot ? ! ARA !

Tamar Akhvlediani,

Gurji-19/Jokhadze Zurab,
თავმოყვარეობას ბოლომდე ნუ დავკარგავთ,ამბიციის გამო!ღალატის ტოლფასია!!!!!!!

xxxxxxxx,
http://shotamur.googlepages.com/geowar tu organizatorebs da momgerlebs kidev darcheniat shegneba da samoqalaqo pasuxismgebloba mashin boikoti unda gamovucxadot 'rusul' evrovizias!!!

Sh@ko,
გულისამრევია ეს ევროვიზია, წლევანდელს ვგულისხმობ! სიმღერით გაპროტესტებული არ გაიშვა!!! უნამუსო ვინცაა, გამოჩნდება წამსვლელშიდ ა წასვლის მსურველებში. პუკე მაგათ!

davit gabunia,
ratomghac megona, rom es elementaruli ram iyo... aghmochba, rom ase ar yofila da saqartvelo mainc monawileobs Evroviziaze wels... logika ar mesmis. da verc gavigeb verasdros.

გიორგი ბაციკაძე,
ელემენტარული უთავმოყვარეობაა ევროვიზიაზე გამოსვლა...

xxxxxxxx,

ნათია ანდღულაძე,

თამარ ონოფრიენკო,

ირინა ა.,
ვუერთდები,ისიც ეყოფათ ჯუნიორებში ჩვენ რომ გავიმარჯვეთ, ანუ შეგვიძლია, არ გვეშინია, მაგრამ არ გვინდა..თუმცა არ ვიცი იქნებ ჩასვლა და იმის დამტკიცება რომ ჩვენ გვემღერება და ისევ ისეთი ძლიერები ვართ ღირდეს..რაც პრინციპში შემდეგ ევროვიზიაზეც შეგვიძლია დავამტკიცოთ სხვა ქვეყანაში ..

xxxxxxxx,

sandro,

George,
Stop Russia!!!

dimitri,
stop russia !

giorgi,

dimitri ,
sircxvilia!

maia Todua,
rogor SeiZleba qarTvelebi Cavidnen moskovSi da Tanac iq imReron da icekvon rusuli auditoriis winaSe? warmoudgenelia. saerTod, ratom gaxda am peticiis dawera saWiro, es ar mesmis.

ვაჟა ამირანაშვილი,
მე მგონი არავითარი აზრის გამოთქმა არ არის საჭირო, ყველაფერი ისედაც ცხადია. არანაირი ურთიერთობა ოკუპანტებთან!

Владимир,
sirchvilia okupantebis kvehanashi da mat dedakalakshi KARTVELMA kacma miihos monacileeoba!!!!!

დავითი,
ელემენტარული ღირსების ამბავია.

xxxxxxxx,
მე არ მესმის, როგორ შეიძლება შენი დაუძინებელი მტრის სახლში მიხვიდე, რათა იქ იმღერო და იკეკლუცო. სირცხვილი საქართველოს თუ ამ კონკურსზე მონაწილეობას მიიღებს!

გიორგი წიკლაური,
ეს არის მიუღებელი ნაბიჯი და სირცხვილი. ამას ვერანაირი არგუმენტი ვერ გაამართლებს. ვინც ეცდება - ჯერ დაღუპულების ოჯახებს და დევნილებს ჩახედოს თვალებში. ჯობია საორგანიზაციო თანხები ბორდმა დაღუპულების ოჯახებს გადასცეს ან დაღუპული ჯარისკაცების საფლავების კეთილმოწყობას მოახმაროს.

ika,
нет нет и нет почему бы Общественному каналу сразу не провести суперрейтинговое шоу с опросом о признании Абхазии и Цхинвали?!!!аааааа!чморить пока не откажутся от этой идеи

Pavle Kvikvinia,
Rusets boikoti!

Maya Kavtaradze,

temuri,
tavis mochraa da unamusoba mag shabashze qarTvelebis daswreba da kidev - qarTveli meomrebis saflavebshi chafurtxebaa.

xxxxxxxx,

ალექსანდრე ჩხეიძე,

მარიამ ნემსაძე,

დათო თარხნიშვილი,
არა მგონია, მოსკოვის ევროვიზიის ფესტივალზე წასვლა საქართველოდან სწორი იყოს დღევანდელ პირობებში.

Deu,
ტყემალი და ხაჭაპური არ დაგავიწყდეთ ...

xxxxxxxx,
ვუერთდები სამოქალაქო პროტესტს!!!

ლექსო,
მიკვირს რომ ეს მსჯელობის საგანი გახდა. გახსოვდეთ ამას წინ დაღუპული თანამემამულენი, ლტოლვილები და დაკარგული მიწები. მარტო სუფრაზე ნუ გახსენდებათ ქართველობა. მომღერალო კანდიდატებო თუ თავის გამოჩენა გსურთ, არსებობს ამისათვის უფრო ღირსეული კონკურსები. გთხოვთ ნუ შეურაწყოფთ თქვენს სამშობლოს. არის რაღაცეები რის გამოც ჩვენი პირადი კეთილდღეობა უნდა დავთმოთ.

ნიკო ჩხეტიანი,
ქართველებს მეტიჩრობა გვახასიათებს, მაგრამ ყველაფერს საზღვარი უნდა ჰქონდეს. მოსკოვში ე.წ. ”ევროვიზია”-ზე წასვლა სასირცხვილოდ მიმაჩნია. ქვეყნის მესამედი რუსების მიერ ოკუპირებულია, ასობით ქართველი დახოცილია, ქვეყანაში ათიათასობით ახალი დევნილია, ვიღაც-ვიღაცეებს კი მასხრებივით მოსკოვში გამოსვლა და სიმღერა სურთ.

ნიკო ჩხეტიანი,
ქართველებს მეტიჩრობა გვახასიათებს, მაგრამ ყველაფერს საზღვარი უნდა ჰქონდეს. მოსკოვში ე.წ. ”ევროვიზია”-ზე წასვლა სასირცხვილოდ მიმაჩნია. ქვეყნის მესამედი რუსების მიერ ოკუპირებულია, ასობით ქართველი დახოცილია, ქვეყანაში ათიათასობით ახალი დევნილია, ვიღაც-ვიღაცეებს კი მასხრებივით მოსკოვში გამოსვლა და სიმღერა სურთ.

Nino,
ara putinovizias ! jinjilebshi nu svlit samshoblos

nato nartkoshvili,
მოქალაქეობრივი, მორალური და პროფესიონალური დაკნინების შესანიშნავი დემონსტრაცია იქნება საქართველოს წარმომადგენელის მონაწილეობა. ორი მიზეზი: 1. ფეესბეშნიკების ნავთობდოლარებით გასვრილი ბალაგანი; 2. ბალაგანის მასპინძელი - ოკუპანტი ქვეყანის დედაქალაქი. ბარემ პუტმედვედის ჰარამხანაში ჩავეწეროთ და კაბინეტებში გავუმართოთ ტაშფანდურები, ან "გასვლითი კონცერტები" მოვუწყოთ ოკუპანტებს დისლოკაციი ადგილებში. ნებისმიერი, ვინც რაიმე სახით ამ სამარცხვინო "პუტინვიზიონში" მიიღებს მონაწილეობას, იქნება კოლაბორაციონისტი, რომელიც ზიზღის და ობსტრუქციის მეტს არაფერს დაიმსახურებს.

Roland Mikeladze,
MOSKOVIZIA NO! MOSKOVIZIA NO! MOSKOVIZIA NO! erti gamagebina ra jandaba unda qarTvel Soubizness mtris da okupantis dedamo____qalaqSi, moskovSi??? es Cveni mTavroba ro ambobs НИКАКИХ ОТНОШЕНИЙ С ОККУПАНТАМИ-o ПОКА НЕ ОТЫГРАЮТ НАЗАД ПРИЗНАНИЕ И Т.Д. maS risi moskovizia, raisi Soubozobia? Это что, не отношения? Cven qarTvelebi varT, Tu вечно танцующие с гвоздикой в зубах грЫзунЫ. ra unda gaakeTos kide am goblinistur ruseTma, rom zogierTi qarTvelebi azrze movides? atomuri bomba Camoagdos mcxeTaSi?

Ab Nakayama,
MOSKOVIZIA NO! MOSKOVIZIA NO! MOSKOVIZIA NO! GEORGIA - VIVA!

Roena,
ara, ara, ara

Giorgi,
modi argvindodes mand gamosvla ra.

xxxxxxxx,
Jer Evroviziis konkursi kho kajebis zbrodia, da Moskovshi chasvla khom saertod imis agiarebaa rom aravitari pretenzia ara akvs Sakartvelos Rusettan. Purtkhis girsni vart da ara marto okupatsiis!

Vladimer,
Sirckhvilia ik monacileoba sakartveloctvis!!!!!

ავთო კალანდაძე,
წარმოდგინეთ ებრაელები რომ წასულიყვნენ ჰიტლერის გერმანიაში მუსიკალურ კონკურსზე

Дато Цховребашвили,
Ар шеидзлеба Московши чамосвла, удидеси сирцхвили икнеба - ра дрос цеква да таш-пандуриа...Шави мица амат - концерти ки ара...

Ciuri Arabuli,
Vuertdebi protests! Saertodac ra dasashvebi iyo iq chasvlis AZRIC KI !

tengo,
ვუცხადებ პროტესტს მოსკოვიზიას!!!!!!!!!!

Zurab Melua,
ara!!!

ირაკლი შავგულიძე,
ვერ გავიგე თავიდანვე რატომ დადგა ეს საკითხი: რუსების "გაშლილ სუფრაზე" ქართველები რომ არ უნდა მივიდნენ არ არის ცხადი? მით უმეტეს, საერთო ანტურაჟის ერთ-ერთ კომპონენტად და, მით უმეტეს, იმ უგვანობაში მონაწილეობის მისაღებად, რომელსაც სიმღერასთან და ნიჭის დაფასებასთან არავითარი საერთო არ აქვს.

nino chekurishvili-გამთენაძე,
თავმოyვარეობა სულ დავკარგეთ?! დახოცილი ჩვენი ბიჭები უქვე დაგავივyდათ?! ესე იგი, ჩვენთვის yველაფრის გაკეთება შეიძლება, ჩვენ კი ფასუხად ჩავალთ და "მაგათ ჯინაზე ხმამაღალი სიმღერით ვითyვით ჩვენს სათქმელს"? ასე ეძახით ამას?! შვილი რომ მოგიკლან, მკვლელს თავს მხარზე მიუდებდით და სევდიან სიმღერას უმღერებდით თქვენი შვილის უდანაშაულობაზე და მკვლელის ბოროტებაზე? ეს იქნება გულისანმრევი, სასაცილო, უთავმოyვარეო საქციელი, რომელსაც არ დაუშვებდა არც ერთი ერი, იმედია, არც ჩვენ აღმოვჩნდებით ასეთი ინფანტილური იტიოთები.

ბეჟან ლორთქიფანიძე,
სულ რაღაც რამოდენიმე თვის წინ ჩვენი მეომრები თავს აკლავდნენ რუსეთის არმიას. ეხლა ჩვენ ვაპირებთ მოსკოვში ტაშფანდურის გამართვას? სირცხვილია!

manana,

Maya Jokhadze,
Cemi azriT am cels ar unda mivigot evroviziaze monacileoba protestis nishnad.

goga,
...

sona,
ღირსების საქმეა! ქართველმა მოსკოვში არ უნდა იმღეროს! საინტერესოა, კანდიდატები არ ფიქრობენ სამშობლოზე, როცა საქართველოზე მღერიან? საყოველთაო პროტესტი ოკუპანტების კონკურსებს! უკეთესი სარბიელი ნახეთ!

temuri,
წინააღმდეგი ვარ ევროვიზიის კონკურსის ზოგადად, როგორც პოლიტიზირებული კონკურსის, მითუმეტეს ქართველი კონკურსანტის მონაწილეობას ოკუპანტი ქვეყნის დედაქალაქში.

levan,
რუსეთი როგორც მეგობარი ქვეკანა, რუსეთი როგორც სასარგებლო ქვეყანა, რუსეთი როგორც სანდო ქვეყანა და რუსეთი როგორც ზოგადად ქვეყანა უნდა დავივიწყოთ დროებით მაინც. მათგან მარტო მოსალოდნელ საფრთხეებზე უნდა ვიფიქროთ და მეტი არაფერი. კულტურა რა სჰუასჰიაო ვიგაც იტყვის. მე კი ვამბობ რომ კულტურაც და ტიტოეული ადამინიც შუაშია. რა ხალხიცაა ის ხელისუფლება ყავთ. რაც ხელისუფლებას უნდა ის უნდა ხალხსაც ჩვენტვის. ჰოდა მაგათი დედაც ჯეკ

ლევანი,

Zviad Akubardia,
me am ubedurebasTan dakavSirebiT mxolod erTi didi kiTxvis niSani maqvs -- ? ra gvinda mand?

Sorena ZoweniZe,
aseT viTarebaSi da Tan aseT "papsa" festifalSi monawileoba??

xxxxxxxx,
vuertdebi protests

Irakli,
UARI 1000000000000000%!!!

gauco62,
boikoti !!!

xxxxxxxx,

Tamar Tsopurashvili,
viziareb peticiis Sinaarss da vuerTdebi sazogadoebis moTxovnas.

თამრიკო,
შემომაქვს შემდეგი წინადადება: მომღერლებმა თათარ-მონგოლთა ურდოში ჩასვლამდე რეპეტიცია მუხათგვერდის სასაფლაოზე, დაღუფპლი ჩვენი ბიჭების საფლავზე გაიარონ, რომ შემდგომ "Мы любим грузин"-ის ფონზე უფრო დიდი სადო-მაზოხისტური სიამოვნება მიიგონ. ისე წასვლამდე კამასუტრაშიც წაივარჯიშონ, გამოადგებათ - ჟირინოვსკი მდიდარი ფანტაზიის ადამიანია(?) და არ შერცხვნენ. ჰო, კიდევ, ისა - დამატებითი მაზო-სიამოვნება ჩამოსვლის შემდეგ საქართველოში ექნებათ გარანტირებული.

Nino ,

ლალი,
უარი მოსკოვიზიას! რა, ღირსება სულ დავკარგეთ?

lela zangurashvili,
Stop Russia !

nino,
ქვეყნის სირცხვილია. ჩვენი ყველასი სირცხვილი და უთავმოყვარეობა.

გიორგი მელაძე,
წასვლა არაფრით ივარგებს და არც აქამდე, ამ კონკურსის გარშემო ატეხილი აურზაურია გამართლებული.

maka ,
tavidan sakartvelom uari ganacxada evroviziis am konkretul konkursze monacileobaze, ar unda sheecvalat pozicia, ar mivigot monacileoba !

maka j,
utavmokvareobaa da met araferi.goimuri konkursia isedac da tanac moskovshi sashineli utavmokvareobaa

giorgi,

seveli,

eTer ,
o,pirvelo arxoo. cxovreba martla mSvenieria - evrovizia moskovshi, qarTvelebisTvis!!!!

მონესტიე ხომერიკი,

ana elaniZe,
warmoudgenelia, rom saerTod saqarTvelos monacileobis sakitxi dgas dRis cesrigSi. sircxvilia, utavmoyvareobasa da sisulelesac sazRvari aqvs!

Jordano,
nu arckhvent Saqarvelos ! okupant qveyanashi mkholod tankebit chasvla sheidzleba.

ირაკლი,
სირცხვილია

tata,
იმედია,არ შევრცხვებით და პროტესტს გამოვთქვამთ!

Baia,
idioti xalxi vart ra... saertod ik casvlis idea vis daebada?

Lado,

irakli rtskhiladze,

aleko,
ise undat casvla albat puli ketdeba da tu puli kedeba cavlen! cavlen! cavlen!

keti,

ვასილ ლაპიაშვილი,
მონაწილეობა ნამდვილად ოკუპანტთან კოლაბორაციონიზმს ნიშნავს!

koba bogveradze,
თუ არ წავალთ, აუცილებლად უნდა განვაცხადოთ, რომ პროტესტის გამო არ მივდივართ

ვახტანგ კაკაბაძე,

xxxxxxxx,

ZiZoo,
მეც გიერთდებით!!

Tamari,
:(

xxxxxxxx,

Natia,
kwekana,romeliz saukuneebis manzilse gaziokebs,ik samgerad zaswla zota ucherchulia!

ნუგზარი,
არა მხოლოდ ამ კონკურსს, არამედ იურმალას და, საერთოდ ყველაფერ რუსულს უნდა გამოვუცხადოთ პროტესტი. სხვათა შორის, ძალიან მაინტერესებს ავტო რადიოს მფლობელები და დიჯეები რა ხალხია.

xxxxxxxx,
sanam ar gava bolo okupanti, uari kvelapers, rac rusettan gvakavshirebs!!!!

Giorgi,
წარმოიდგინეთ გერმანელთა ტანკები მოსკოვთან და ბერლინში რუსი ვანიას კონკურსში მონაწილეობა,თავმოყვარეობა დავკარგეთ?

maia kikvadze,

giorgi,
ra tkma unda uari

teo,
araaaaaaaaaaaaaaaaaa,ar unda wavidet,im dampal xalxtan ....:(:)

nino,
imedia chvenebi ar miigeben ak monacileobas da kidev ertxel ar dagvamcireben qartvelebs

Khatuna Chapichadze,
tu agvistos omi arafers nishnavs da dghesac rom xalxs xocaven chvens teritoriaze rusebi da mat mier martuli da dapinansebuli yachaghebi da tu aucileblad moskovshi unda vimgherot amis shemdeg, ar vici...! dzalian sheuracxmyopeli mgonia sakartvelos warmomadgenlis ik gamosvla !

xxxxxxxx,
ara evrovizias

xxxxxxxx,
boikot

xxxxxxxx,
ar minda rom rusetshi chatardes evrovizia

lasha,
sircxvilia ik tasvla

Irakli Baqradze,
ra mainteresebs, qartveli moskovshi afxazelisa da "samxret osetelis" mere gamodis tu manamde??!!

ნატალია,
Fuck Russia!!!!

manana,
ra Tqma unda ara samarcxvino evrovizias!

giorgi,

annie,
ARA moskoviziaaaaaaaaaaas !!!!!!!!!!!!

lvdb,

dato,
kvelaferi kvelaferi da es vai momgerlebi ram gamo**evat magat romeli goniat - fonogramit unda amgeron tu + it vai amat patrons

nino,

teona,

მაია,
ეს კონკურსი რომელ ქალაქშიც არ უნდა გაიმართოს, რუსეთის ჩექმის კვალი ყველგან ჩანს და ახლა მით უმეტეს მოსკოვში ჩვენი მომღერლის პირდაპირ დასამარცხებლად გაშვება არაფერში გვჭირდება!!!

xxxxxxxx,
ვინც წახვალთ, იქვე დარჩით რა. :)

თინათინ ლომსაძე,
არ მეგონა ამაზე საერთოდ კამათიც თუ ოქნებოდა შესაძლებელი...ალბათ ამდენი დამარცხებების ფონზე თავმოყვარეობაც დაგვიქვეითდა...

maya,
boikoti evrovizias

xxxxxxxx,
ar unda cavidnen!

xxxxxxxx,
vuerTdebi protests!!!

nana,

ნინო მუსერიძე,

xxxxxxxx,

demokrati,
ხალხნო, ბნელა?!

xxxxxxxx,

nino Chartolani,
vetanxmebi da vuertdebi...

giorgi,
Shors dgevandeli rusetisgan!gmertma gaanatlos magati politikis gamo mokluli yvela saqartvelos moqalaqis-patriotis suli!

xxxxxxxx,
ggagizdit xalxo, tavmokvareoba syl dakarget!!!

ramazi,

beqa ,
ara moskovizias!

Jemal,
principshi kargia is varskvlavebis cexeli rija zgarbi tu cava, ogond im pirobit rom aqet agar mobrundeba

xxxxxxxx,

xxxxxxxx,
FUCK RUSSIA!!! წაეთრიეთ მოსკოვში ოღონდ აღარ დაბრუნდეთ!! და პუტინი არ გვინდაო და მასეთი უაზრობები კრემლთან იმრერეთ!! ტფუი გული ემრევა რა!!

xxxxxxxx,

Lambalo,
protesti evrovizias!

soso,
ვუერთდები სამოქალაქო პროტესტს

xxxxxxxx,
vetanxmebi werilis shinaarss

Read-only,
moskovSi Casvla evroviziaze da iq simRera aris uprincipoba.

Leo Nafta,
სავსებით ვეთანხმები პეტიციის შინაარსს და ვუერთდები საზოგადოების მოთხოვნას. +1

experto,
aranairi mizeziT ar unda wavidnen mtrul qalaqshi - moskovshi <<<>>>

tamriko,
uari moskovizias

Giorgi,
me echvi maqvs rom im vai momgerlebs romelic "put ins" da ragac masetebs imgereben, imedi aqvs rom aq gmirebad sheracxaven, me piradad aravitari survili ar maqvs rom vinme putinze tu stalinze ingeron, aris gadasarevi forma protestis, uaris tqma, kvelanairi skandalis da piaris gareshe, tu chven piari gvinda (chveni mogalate xelisuflebis ar ikos) amaze advili raa, gamodi scenaze da deda sheagine putins, da magari skandali iqneba, da tu girsebis shenarchuneba gvinda mashin sxva saqmea. p.s. rstac vitkvi, tu mandamainc casvla iqneba, mirchevnia iseti cavides, vinc saertod ar sheexeba putins da politikas, da ara stefane(jer marto stefane ar minda rom ikos saqartvelos saxe, euroviziaze ki ara somalis pop festivalze(((:) da saertod tozhe mne ra didi konkursi, uxarisxo musikis meti araferia, bol-bolo dima bilanma moigo cina cels, kargid ra ra simgerazea laparaki.

Giorgi,
დიდება საქართველოს!

დათო ჩიხლაძე,
მოსკოვს ჩემი და ჩემი ქვეყნის სახელით მხოლოდ ის რაც აგვისტოს ომში უხვად დაგვირიგეს, შიდა ქართლში განსაკუთრებით. მინიმუმ 500 კილოიანი. თუ მაგის წაღების თავი/.... არ აქვთ, დაეტიონ სადაც არიან. მეტი მსჯელობა ამ თემაზე, ვფიქრობ უხერხულია მათ წინაშე, ვინც ... , თუმცა ჩემზე უკეთ გეცოდინებათ ვის წინაშეც, თუ კი თვალ–ყურს ადევნებთ ამ ქვეყნის ცხოვრების უკანასკნელ 20 წელიწადს.

den oo7 ,
den 007

xxxxxxxx,

xxxxxxxx,
ძღლი შინ არ ვარგოდა, სანადიროდ გარბოდაო – ასეა ამ უთავმოყვარეო ნაბიჭვრების საქმე.დავაჯვი მაგათ ხმის იოგებზე

Temo,
egoisti utavmoyvareo xalxia!

Eter Shaburishvili,
chemi azri kargad aris gadmocemuli cerilshi da metis damatebas ar vapireb

Ramaz,
tqventan var mec. protests gamovxatav da mimachnia, rom sircxvilia iq tsasvla. amit chven dagupul tanamemamuleebs vakenebt sheuracxkopas. Ifiqret im patara bavshvze, romelsac mama da fexmdzime deda daegupa da 4 tslis asakshi daoblda.

ბაქარი,

zura,
არავითარ შემთხვევაში არ უნდა წავიდნენ. უთავმოყვარეობად მიმაჩნია მე პირადად...

valeri,
რა თქმა უნდა უარი უნდა ვთქვათ. სირცხვილია ამ თემაზე რომ გვიწევს საერთოდ მსჯელობა!

mary,

Ekaterine Iakobishvili,
am konkursze sakartvelos gasvla igive sakhis danashaui ikneba, rac 'khubutias' kongresze misvla. kvela kartvelma momgheralma sakutar karieraze tsin samshoblo tu daakena albat proekti tavad chaishleba. am peticiis mizanic khom egaa! sainteresoa, tu daviokebt kartvelebi sakutar pativmokvareobas imisatvis rom aghnishnul konkurss uari vutkhrat!

teona,
am wels tavi shevikavot amgvari qmedebisgan es daushvebelia da aranair moralur principebs ar sheefereba... saqme exeba chvens shegnebas da saertod aseti politizirebuli simgerebis gashvebas jobia saertod ar wavidnan... qartvelma momgerlebma arasworad gaiges mizani ristvisac midian!!! evropas nu davanaxebt chvens sheugneblobas!!!!! ara moskovizias!!!!

გიორგი,
სირცხვილია იქ წასვლა რა და უნამუსობა

რომა,
ურჩევ მომღერლებს: თავად გამოუცხადონ პროტესტი ევროვიზიას

ia glonti,
sircxvilia..meti raga unda vtqva..

Lela Chakhaia,

მირიან ქორიძე,
ამ ტელევიზიის საშველი ხო არა და არ იქნა რა... ხელიდან ხელში გადადის და გადადის, გადადის და გადადის, გადადის და გადადის. ხომ და კიდევ ერთხელაც გადავა!!! ხელьს ვაწერ /მეФე/

xxxxxxxx,
ჩემი აზრით იქ არამარტო წამსვლელი არამედ იდეის პირველწყაროც ცდება. და ყველაზე უფრო ის მაინტერესებს, რომ ამბობენ საქართველოს ღირსეულად წარვადგენთო, როგორ უნდა წარადგინონ ღირსეულად როცა იქ წასვლა უკვე უღირსი საქციელია. თავის მოჭრაა და სირცვილია იქ წასვლა. არ არის ეს ,,ევროვიზია” ეს ,,მოსკოვიზიაააააა” !!!

Luiza Jakeli stanton,
"SAZOGADOEBRIVI TV" sazogadoebas unda emsaxurebodes da ara Dampkroblis politikas.

irmakuna,
უარი მოსკოვიზიას

xxxxxxxx,
vuertdebi protests. saocaria, pirdapir, stefane rom midis "gmirobis" chasadenad... sasaciloa... da ratom aris pirveli arxistvis gamogonili "evropelebis txovna" ufro mnishvnelovani, vidre tundac im 376 adamianis protesti, romelta fulitac, sxvata shoris es unichoba finansdeba?1 sircxvilia.

Bockuchava,
Boikot!!!

xxxxxxxx,
an wadiT da imRereT STOP RUSSIA, an saerTiod ar axvideT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxx,

გიორგი,
არც თავმოყვარეობა გვაქვს, არ ძალა და არც ნიჭი. ჯერ წასვლა რა არის და, გუშინ რომ გაამარჯვებინეს, ასეთი კრეტინობის წაღება, უკვე მეტისმეტია. ძალიან ცუდად გვაქვს საქმე.

გიორგი,
ვუერთდები პროტსეტს და ვგმობ ქართველების მონაწილეობას ევროვიზიაზე

giourgi,
ra azri akvs moskovshi "we do not want a putin"-is simxeras? wis gauchens eg simxera putinis sizulvils. Uazrobaa ik chasvla

mixeil ,
absoluturad veTanxmebi mimarTvas.

paolo,

anti-neo-stupidist,
ara es xumrobit tu... martla apireben eseni casvlas?! kretini xalxi...

No Dar,
elementaruli tavmokvareobaa ro am omis shemdeg iq ar unda caxvide da umgero..

emzar,
ar unda wavidnen,tu elementaluri patriotizmis grdznoba gaachniat.

Teona,
ჩვენი მომღერლები არ უნდა გაემგაზავრონ ევროვიზიის ფესტივალზე.

diana,
I believe the entire world should stop supporting anything that has to do with Moscow until they end their occupation of Georgia and elsewhere. This should hold especially true for Georgians!

Ruso,
vetanxmebi da xels vawer. Fuck Russia.

joy22,
ar unda cavidet,es kvelaze didi protestia rusebis mimart,sircxvilia rusetshi simgera ra gvemgereba

keti ,

nana,
wasvla sircxvilia ertia da axla ra simgheritac apireben saertod charchoebidan aris gasuli. sagh azrtan saerto shoreul miaxloebashic ki ar akvs.

ბადრი,
ბადრი მე შოთა რუსთაველის აფორიზმით მსურდა გამომეხატა ჩემi პოზიცiა, მაგრამ დამავიწყდა ის აფორიზმი....

xxxxxxxx,
ევროვიზია რომ სირთაობა და თახვობა იყო, ამას ჯერ კიდევ მერე არგიშთის დროს ვამბობდი. მოსკოვში ქართველ მოღმუვლეთა წასვლა კი, უბრალოდ თავის მოჭრა იქნება

lela gaprindashvili,
Rusetshi casvla da am simgeris chatana rusetis saqmis ketebaa.

Napetvaridze,
Russia has No moral right to host Eurovision or Winter Olympic Games, as Aggressor Nation! Rusets ar aakvs moraluri upleba rom umaspindzlos eurovizias an kidev zamtris olimpiur tamashebs! chemi azrit saertod ar unda tavidnen... dartmunebuli var S & 3G s Usaprtxoeba dautsveli ikneba....

გიორგი ბაბუნაშვილი,
ელემენტარული თვმოყვარეობის ამბავია, რომ იკითხო ქართველებისავით სამშობლოს სიყვარული არც ერთმა ერმა არ იცის მაგრამ როდესაც გადაწყვეტილების მიღება ხდება საჭირო ელემენტარული სამოქალაქო თვითშეგნების გამოვლენა აღარ შეუძლიათ? FUCK!!!

xxxxxxxx,
TU MIZANI SKANDALI IKO ''PUT IN'' MA UKVE MIAGCIA MIZANS DA UPRO METS VERAPERS MOGVCEMS.ARC KONKURSIA PRESTIGULI DA ARC PUBLICA .

xxxxxxxx,
ძალიან კარგი ვარიანტი იქნებოდა, რომ წასულიყვნენ ”სტეფანე და 3 გოგო” მაგრამ რახანდ რუსეთის მხრიდან ესეთი აგრესია მოჰყვა ამ ორაზროვანი სიტყვის მნიშვნელობას და მოთხოვნები წაგვიყენეს, რომ სიმღერის ტექსტს თუ არ შევცვლიდით არ მოგვცემდნენ იმის საშუალება, რომ გვემღერა ევროვიზიის კონკურსზე... ნამდვილად ვეთანხმებიო მომღერლებს, რომ განაცხადე უარი საერთოდ ამ კონკურსში მონაწილეობაზე, კარგი არჩევანი გაკეთდა ჩვენი მხრიდან და რუსეთმა ამ გადაწყვეტილებით კიდევ უფრო დაიკლო ქულები არა მარტო ქართველების თვალში, არამედ მთელ მსოფლიოში... სამარცხვინოა ეს საქციელი უბრალოდ დიდი კონკურენციაც ხო არ დაინახეს ჩვენი მონაწილეებიდან და ცოტა მათთვის ძაან სამარცხვინოც იქნებოდა რომ იქ გაგვემარჯვა! თავიდანვე გამოეხატათ უარი სანამ შიდაშესარჩევი იქნებოდა, მაგრამ არ გაყვეს ვითომ თავი შარში, დაელოდენ მოვლენებს მართლა ეს ჯგუფი გავიდოდა თუ არა და კონცერტის მეორე დღესვე გააკეთეს უკვე საწინააღმდეგო გამოსვლა. ამით ჩვენ არაფერი უბრალოდ რუსების სირცხვილია... მე ძალიან მომწონს სიმღერა და არა მარტო მე საზღვარგარეთაც დიდი სიმპათიები გამოხატეს და ეს კიდეც ჩანს ყველას თვალში... წარმატებები ჯგუფს მომავალში..:))

salome,
თავი არ დაიღუპოთ გოგოებო მიშას ხირების გამო,ნუ ურევთერთმანეთში პოლიტიკას და კულტურას.არ შეიძლება თავის ესე ადება.მე შენ გეტყვი ისეთი ვაჯკაცი მოგყვებათ,რომ ყველაფრისგან დაზღვეულები ხართ.მე გამოვთქვამ პროტესტს

ვასილ კეკელია უკატეგორიო

  1. lasha1997
    2009 წლის 5 თებერვალი, 09:24-ზე | №1

    არ არის საჭირო წასვლა.პატივი ვცეთ იმ ქართველებს,ვინც ამ ომში დაიღუპნენ რუსების ხელით.

  2. 2009 წლის 5 თებერვალი, 11:10-ზე | №2

    ლაშა სრულებით, გეთანხმებით, არაა საჭირო მტერს ვეახლოთ.

  3. 2009 წლის 5 თებერვალი, 11:28-ზე | №3

    რა ევროვიზიანობა აუტყდათ?
    იმ ქვეყანას უნდა უმღერონ რომელმაც ხალხი ჩაგიხოცა? დაიწყებენ ეხლა ეს რა შუაშია და ასე შემდეგ

    ცოტა თავმოყვარეობა მაინც შევინარჩუნოთ ამის დედა ვატირე

    ვისაც წასვლა უნდა წაიღოს ვაზელინი და საკუთარი სახელით უმღეროს ლილიპუტანკებს და არა სააქასრთველოს სახელით, იმიტომ რომ საქართვლელოს ნაწილი ვარ მე, ჩემი შვილი, ჩემი დეიდაშვილებუი რომლებიც ღორებმა სოხუმიდან და სამაჩაბლოდან გამოყარეს.
    და რა უფლებუით უნდა უმღერონ მოსკოვში ლილიპუტანკებს ჩვენი სახელით?

    უნდა იმღერონ იმ ქვეყანაში რომელმაც ტერიტორიები წაგვართვა, მათი დამოუკიდებლობა აღიარა და სეპარატისტები ჩახუტებულები ჰყავს

    მოკლედ არ ეშვებიან ზოგზოგიერთები ვაზელინის ხმარებას

  4. Fr. Stumpf
    2009 წლის 5 თებერვალი, 11:42-ზე | №4

    ბოიკოტი ევროვიზიას!

  5. ირაკლი
    2009 წლის 6 თებერვალი, 11:14-ზე | №5

    მოკლედ, როგორც საპროტესტო წერილშია, მაინტერესებს ვინ გახდება კრემლის #### -ზე აფარებული ფოთოლი. 10 მსურველი უკვე გამოიკვეთა დღეს.

  6. ვასილ კეკელია
    2009 წლის 6 თებერვალი, 15:19-ზე | №6

    მოსე გვჭირდება, ერთი სამი თაობა რომ უდაბნოში გვახეტიალოს! :(

  7. ირაკლი
    2009 წლის 7 თებერვალი, 03:09-ზე | №7

    აბა, ვინ გახდება კრემლის ფოთოლი ამ ათიდან?

  8. ვასილ კეკელია
    2009 წლის 7 თებერვალი, 13:03-ზე | №8

    რომელი ათი კაციდან? აბა სია? სამშობლო უნდა იცნობდეს თავის ფოთლებს!

  9. რენო
    2009 წლის 7 თებერვალი, 17:24-ზე | №9

    ისეთ პოლიტიზირებულ ფესტივალში მონაწილეობა, რომელიც ოკუპანტთა დედაქალაქში ტარდება, ღალატის ტოლფასია.

  10. Keta
    2009 წლის 7 თებერვალი, 20:03-ზე | №10

    მართლაც ძალიან საინტერესოა ვინ არის ის 10 ფოთოლი? გთხოვთ, გაგვიმხილოთ მათი ვინაობა…

  11. ირაკლი
    2009 წლის 7 თებერვალი, 20:10-ზე | №11

    კონკურსის ათი მონაწილე, რომელთაგანაც “საუკეთესო” იმღერებს მოსკოვში:

    1. თიკა ფაცაცია
    2. ბაჩი ქიტიაშვილი და ბერმუხა
    3. ანრი ჯოხაძე
    4. სტეფანე და 3G
    5. ქეთი ორჯონიკიძე
    6. ბორის ბედია
    7. ნოემბერი (დავით მჭედლიშვილი, დავით ჯოხაძე, კობი მანჯგალაძე, გიორგი კაკალაშვილი, სანდრო ჟღენტი)
    8. ნოდიკო ტატიშვილი
    9. გიორგი მაისურაძე
    10. Tony Omaily, სოფო კაკულია, მარიკა ასათიანი, ანანო მჟავია, ნოდარ ტატიშვილი და გუგა აფციაური

    ოფიციალური ბმული: http://www​.eurovisio​n.tv/page/​news?id=18​89

  12. zviad qsovreli
    2009 წლის 7 თებერვალი, 20:17-ზე | №12

    რუსეთი არი ბოროტების იმპერია, სადაც არც ერთი საერთაშორისო კონკურსი არ უნდა ჩატარდეს.

  13. ronteras
    2009 წლის 7 თებერვალი, 21:43-ზე | №13

    კომენტარებშია ფოთლების სია.

  14. sophie
    2009 წლის 7 თებერვალი, 22:34-ზე | №14

    არანაირ მოსკოვში ჩატარებულ კონკურსში არ უნდა მივიღოთ მონაწილეობა!!!

  15. Tatiana T.
    2009 წლის 8 თებერვალი, 00:57-ზე | №15

    ბოიკოტი მოსკოვიზიას! არ არის საჭირო წასვლა. ღალატის ტოლფასია!

  16. ნანა
    2009 წლის 8 თებერვალი, 23:11-ზე | №16

    როგორც სჩანს, ამ ხალხისთვის პატრიოტული მოსაზრებები არაფერს არ ნიშნავს! კი ბატონო, მაშინ როგორც მომღერლებმა გამოიჩინონ პრაგმატიზმი და გაიგონ, რომ იქ წასვლის და გამარჯვების შემდეგ მათთვის მხოლოდ ერთი კარიერა იარსებებს - კარიერა მოსკოში! თუ უნდათ,წაბრძანდნენ ბატონო!

  17. PEPE
    2009 წლის 8 თებერვალი, 23:25-ზე | №17

    მაგ საღორეთში რა ნამუსით მიდიან??
    ფუი!! გული მერევა მაგათზე რა!!!!

  18. PEPE
    2009 წლის 9 თებერვალი, 01:33-ზე | №18

    http://www.eurovisionrussia.org/post/latviya-ne-budet-bojkotirovat-evrovidenie-2009
    ესტონელები უცხადებენ ბოიკოტს ჩვენ კიდევ!!!!

  19. თათა
    2009 წლის 9 თებერვალი, 02:27-ზე | №19

    უბრალოდ პარალელი რომ გავავლოთ, წარმოგიდგენიათ ღაზელი ან ლიბანელი ისრაელში რაიმე მუსიკალურ კონკურსზე? შაჰიდებად თუ ჩავლენ. სამაგიეროდ ანალოგიურ სიტუაციაში ქართველები ერთმანეთს ვასწრებთ, რომ თავი მოვაწონოთ ცივილიზაციის გზებს აცდენილ, დერჟავული ზმანებებით დაბანგულ ბრბოს ევროპის ერთ–ერთი ყველაზე მდარე ხარისხის, კონკურსის ეგიდით. ნამდვილად ვერ ვიფიქრებდი რომ ამდენი ხალხი შეიყრებოდა ამ ნაგავში მონაწილეობის მისაღებად.

  20. თათა
    2009 წლის 9 თებერვალი, 02:30-ზე | №20

    უბრალოდ პარალელი რომ გავავლოთ, წარმოგიდგენიათ ღაზელი ან ლიბანელი ისრაელში რაიმე მუსიკალურ კონკურსზე? შაჰიდებად თუ ჩავლენ.

  21. ირაკლი
    2009 წლის 9 თებერვალი, 03:01-ზე | №21

    პირველ არხს არ გაუკეთებია რამე კომენტარი? სულ ჩუმ-ჩუმად ჩაატარეს ეს ნახევარფინალები და ფინალები?

  22. PEPE
    2009 წლის 9 თებერვალი, 03:20-ზე | №22

    jer ar dautskiat memgoni

  23. ირაკლი
    2009 წლის 9 თებერვალი, 04:09-ზე | №23

    PEPE :
    jer ar dautskiat memgoni

    ნახევარფინალი იყო უკვე, რის საფუძველზეც ეს 10 შეირჩა. ანუ ჩუმად ჩაატარეს. ამასაც ალბათ ჩუმად ჩაატარებენ და მოსკოვში რომ ჩავა “გამარჯვებული”, მერე გავიგებთ/

  24. gigi
    2009 წლის 9 თებერვალი, 10:20-ზე | №24

    @ირაკლი

    ირაკლი :

    PEPE :
    jer ar dautskiat memgoni

    ნახევარფინალი იყო უკვე, რის საფუძველზეც ეს 10 შეირჩა. ანუ ჩუმად ჩაატარეს. ამასაც ალბათ ჩუმად ჩაატარებენ და მოსკოვში რომ ჩავა “გამარჯვებული”, მერე გავიგებთ/

    თუ გაგვეპარა აქედან გაგვეპარა, ჩვენც რომ ჩამოვა აქ აეროპორტში მოვუწყოთ სირცხვილის კორიდორი…

  25. 2009 წლის 9 თებერვალი, 11:30-ზე | №25

    gigi :

    @ირაკლი

    ირაკლი :

    PEPE :
    jer ar dautskiat memgoni

    ნახევარფინალი იყო უკვე, რის საფუძველზეც ეს 10 შეირჩა. ანუ ჩუმად ჩაატარეს. ამასაც ალბათ ჩუმად ჩაატარებენ და მოსკოვში რომ ჩავა “გამარჯვებული”, მერე გავიგებთ/

    თუ გაგვეპარა აქედან გაგვეპარა, ჩვენც რომ ჩამოვა აქ აეროპორტში მოვუწყოთ სირცხვილის კორიდორი…

    მომწონს ეს სირცხვილის დერეფნის იდეა. ღირსები არიან.

  26. PEPE
    2009 წლის 9 თებერვალი, 12:20-ზე | №26

    rom vhamova mere ki ara gavatsilot jobia sirtsxvilis derefnit!!

  27. vega
    2009 წლის 9 თებერვალი, 18:15-ზე | №27

    ყოჩაღ, წკაპო, რომ ეგ პეტიცია დაწერე. მე ტელევიზიის წინ ვაპირებდი გასვლას.

  28. ვასილ კეკელია
    2009 წლის 9 თებერვალი, 21:45-ზე | №28

    ვეგა, მე არ დამიწერია…
    მთლად პეტიციის იმედადაც ნუ ვიქნებით.

  29. Keta
    2009 წლის 10 თებერვალი, 10:19-ზე | №29

    ხალხო, გწერთ შეერთებული შტატებიდან, აქ წერა მხოლოდ საქმეს არ უშველის! ამ სამარცხვინო საქციელს და ჩვენს მომღერლებსაც და TV-საც საკადრისი პასუხი უნდა გასცეს საზოგადოებამ. გამოდით და დადექით ქუჩაში პროტესტის ნიშნად! არ წახვიდეთ სახლებში ვიდრე ეს სამარცხვინოები არ გააუქმებენ თავიანთ გადაწყვეტილებას! ამაზე მეტი უთავმოყვარეობა აღარ მინახავს კარგა ხანია! საერთოდაც რას გავს ეს, რუსული ენისა და მაგათი ეგრეთ წოდებული პოპ მუსიკის ესე გაბლატავება საქართველოში? თავი დავანებოთ იმას რომ ჩვენს ახალგაზრდებს ამ უგემოვნობას ვუნერგავთ (მხედველობაში მაქვს რუსული ესტრადა!) რა ვითომ ეს ქვეყანა ჩვენი მოსისხლე მტერი არ იყოს და ჩვენს განადგურებას არ ლამობდეს თუნდაც ეს ბოლო 20 წელია? ერთი დღე მშვიდობიანი არ უნახავს საქართველოს უკვე 20 წელია - მოყოლებული 1989 წლიდან! თაობები გაიზარდა ამ უსამართლო ომებში, კიდევ რაღა უნდა გვიქნან, რომ ეს ჩვენი „ელიტა” გონზე მოვიდეს და მოსკოვში სირბილს თავი დაანებოს?!!

  30. giorgi darchiashvili
    2009 წლის 10 თებერვალი, 11:53-ზე | №30

    სხვა ქვეყნებისგან ველით რომ რუსეთს ბოიკოტს გამოუცხადებენ და ჩვენ თვითონ ვიწყებთ თანამშრომლობას? ამით ვაღიარებთ თითქოს ჩვენ ქვეყანაში ისეთი არაფერი ხდება და სამხედრო ბაზებს რომ გვიშენებენ და ტერიტორიებს გვართმევენ ეს ნორმალურია!

  31. levan
    2009 წლის 10 თებერვალი, 12:46-ზე | №31

    რუსეთი როგორც მეგობარი ქვეყანა, რუსეთი როგორც სასარგებლო ქვეყანა, რუსეთი როგორც სანდო ქვეყანა და რუსეთი როგორც ზოგადად ქვეყანა უნდა დავივიწყოთ დროებით მაინც. მათგან მარტო მოსალოდნელ საფრთხეებზე უნდა ვიფიქროთ და მეტი არაფერი. კულტურა რა შუაშიაო ვიღაც იტყვის. მე კი ვამბობ რომ კულტურაც და თითოეული ადამინიც შუაშია. რა ხალხიცაა ის ხელისუფლება ყავთ. რაც ხელისუფლებას უნდა ის უნდა ხალხსაც ჩვენთვის. ჰოდა მაგათი დედაც ჯეკ, რა დროს ევროვიზიაა

  32. ლაშა
    2009 წლის 10 თებერვალი, 13:52-ზე | №32

    კიდევ ერთი ქართული სირცხვილი!

  33. PEPE
    2009 წლის 10 თებერვალი, 17:28-ზე | №33

    არა რა არ შეიძლება მაგის დაშვება!!!! ესტონელები ითხოვენ ლატვიელებისგან და ლიტვეელებისგან ბოიკოტს და ჩვენ მივდივართ!!
    რითი იმართლებენ ტავს არ გაინტერესებსთ??
    ევროპელებმა გვთხოვეს რომ ეგ ევროვიზია არისო და არა მოსკოვიზიაო

  34. ირაკლი
    2009 წლის 10 თებერვალი, 19:43-ზე | №34

    PEPE :
    არა რა არ შეიძლება მაგის დაშვება!!!! ესტონელები ითხოვენ ლატვიელებისგან და ლიტვეელებისგან ბოიკოტს და ჩვენ მივდივართ!!
    რითი იმართლებენ ტავს არ გაინტერესებსთ??
    ევროპელებმა გვთხოვეს რომ ეგ ევროვიზია არისო და არა მოსკოვიზიაო

    სადმე თუ ნახავ ეგეთ ინფორმაციებს, დადე აქ და მოვუძებნით გამოყენებას :D

  35. Giorgi Lebanidze
    2009 წლის 10 თებერვალი, 22:17-ზე | №35

    მონაწილეობის მიღებით ჩვენ განვაცხადებთ რომ გადავყლაპეთ ის რაც რუსეთმა გააკეთა და ჯერ კიდევაც აკეთებს. ის რომ ევროპელები ეუბნებიან გელოდებით მოსკოვშიო, მაგით საკუთარ ენერგოუსაფრთხოებაზე ზრუნავენ. თუ შეურიგდებიან ქარტველები ოჩამჩირესა და ცხინვალში სამხედრო ბაზებს, დარწმუნებული ვარ ევროპელებს ამის გამო გული არ გაუსკდებათ. პირიქით რაც ნაკლები კონფლიქტი, უკეტესი ენერგო-კორიდორი მაგათთვის. ჩვენი მესიჯი ის კი არ უნდა იყვეს რომ სმენაზე ვართ თუ ევროპა რას გვეტყვის ანდა რუსებს როგორ ვასიამოვნოთ, არამედ გავუსწოროთ თვალები რეალობას და ღირსეულად მოვიქცეთ. ის რაც მაგათ გააკეთეს არ ეპატიებათ და მოსკოვში ჩასვლა პატიებისაკენ გადადგმული ნაბიჯია.

  36. 2009 წლის 11 თებერვალი, 00:15-ზე | №36

    ყველა ის პირი ვინც წავა და იმღერებს საღორეში უნდა განიკვეთოს

    გამოვიყენოთ ძველქართული წესი

    ვაზელინიც გააყოლონ, რუსებს რომ შეუძვრებიან უკან არაფერი არ ატკინონ

  37. PEPE
    2009 წლის 13 თებერვალი, 17:41-ზე | №37

    @ირაკლი
    აგერ ბატონო
    სატაურმა არ შეგიყვანოტ შეცდომაში ;)
    http://www.eurovisionrussia.org/post/latviya-ne-budet-bojkotirovat-evrovidenie-2009

  38. aleko
    2009 წლის 13 თებერვალი, 18:40-ზე | №38

    ისინი რაგბის სათამაშოდ არ ჩამოდიან და ჩვენ უნდა ვუმღეროთ???

  39. Nicoladzé
    2009 წლის 13 თებერვალი, 20:04-ზე | №39

    არასოდეს, არავინ, არსად.

  40. nata
    2009 წლის 14 თებერვალი, 13:18-ზე | №40

    არასოდეს დაუხარო თავი უღირსს!!! ღირსების გრძნობა ადამიანობის ერთ-ერთი მთავარი საზომია.

  41. vega
    2009 წლის 16 თებერვალი, 16:05-ზე | №41

    დღეს ხალხი იკრიბება პირველ არხთან. ვისაც გხურთ/შეგიძლიათ, მოდით და სხვებსაც უთხარით.

  42. vega
    2009 წლის 16 თებერვალი, 16:16-ზე | №42

    რატომ შეცვალეთ საიტი? ისე მომწონდა, როცა ეწერა “მიაჯღაბნე”! დააბრუნეთ, გეთაყვა, “მიჯღაბვნა”!

  43. PEPE
    2009 წლის 17 თებერვალი, 15:24-ზე | №43
  44. EKUNA
    2009 წლის 17 თებერვალი, 16:05-ზე | №44

    აბსოლიტურად გეთანხმებით იმაში, რომ თითოეული ამ მომღერალთაგანი იქნება ნადვილი “ფოთოლი” რუსეთისათვის. მათი ევროვიზია მოსკოვში ვიზიტის შემდეგ რუსეთი შემოუბრუნდება მსოფლიოს და ეტყვის: თუ მე მართლაც დამპყრობელი ვარ, თუ სამხრეთ–ოსეთის ომი ჩემი დაწყებული იყო, რატომ აქვთ ამ “დაჩაგრულ” ერს სურვილი რუსეთში ჩამობრძანების და სიმღერისო? დამპყრობელ ქვეყანას ყველანაირი ბოიკოტი უნდა გამოუცხადო და ცხადად დაანახო, რომ შენ მისი არაფერი გინდა, არც ომი და არ კონკურსი. რა გემღერბათ ხალხო??? (თუმცა თქვენ აწყობილი გაქვთ საქმე), რამ გაგაცოფათ ასე? ჯერ საქართველოში იმღერეთ და მერე იბოდიალეთ სხვა ქვეყნებში. აქ ხმის ამომღები არც ერთი ამ კონკურსანტთაგანი არ არის, არც ერთს არ ჩაუტარებია საქველმოქმედო კონცერტი და არ დახმარებიან ომში დაღუპულ და გამოქცეულ ოჯახებს. რატომ დაეხმარებოდნენ?? თავად მშვენივრად გრძნობენ თავს, ფაცაციას ქმარი ამარაგებს მწვანეებით (აშშ) და ათასნაირ სულელულ კლიებს წერს რომ დოლარები ცვივა ვიდან (ალაბთ მხოლოდ მან დაიჭირა), ანანო მჟავია ჯეოსელის ე.წ. სახეა და მშვენიერი ანაზღაურება აქვს (ტლინკაობს სცენაზე და ფულს იღებს), ანრი ჯოხაძე საქართველოში გაშიშვლდება თუ რუსეთში რა დიდი განსხვავებაა, იქ სიშიშვლე არავის უკვრის, ასე რომ დაეტიოს მის ადგილზე.
    ადამიანს, რომელსაც საკუთარი ერი არ უყვარს და პატივს არ სცემს, მას არც სხვა ეყვარება.

  45. EKUNA
    2009 წლის 17 თებერვალი, 16:37-ზე | №45

    შეიძლება ჩემი კომენტარი ვინმეს გაზვიადებულად მოეჩევნოს, მაგრამ, მე ეს ხალხი (თიკა, ანრი და მჟავია) ასე იმიტომ მოვიხსენიე, რომ მათ საკუთარ თავზე და საკუთარ ოჯახის წევრებზე ეს “ტკივილი” არ გამოუცდიათ. მე პირადად 8 თვის ორსული ვიყავი როდესაც ჩემი მეუღლე და ჩემი ძმა ომში წაიყვანეს. გადიოდა დღეები და მათ შესახებ არაფერი ვიცოდი. წარმოუდგენიათ ამ კონკურსანტთაგან რომელიმეს ეს რა ენით აუღწერელი ტკივილი შეიძლება ყოფილიყო??? როცა ჩვენი უდანაშაულო და ჩვენი ხელისიფლების მიერ განწირული ბიჭებში ომში იბრძოდნენ, თქვენ ჩევენო ე.წ. მომღერლებო უმოქმედოდ და უნიათოდ ეყარეთ. და ეხლა მოგინდათ სიმღერა???? ნინი ბადურაშვილს რომ დაუდვია 3 ტონა მაკიაჟი და დაყენებული ხმით რომ საუბრობს, რატომ არ გამოვიდა და არ ჰქონდა რეაქცია (საქველმოქმედ კონცერტის სახით) დაღუპულ ბიჭებზე??? თუმცა რა, ხობის წყალი მოენატრა და ეხლა ალბათ კიდევ ერთ კლიპს ჩაწერს სახმრეთ ოსეთზე და სავარაუდოდ უფრო გრძელი ჭრილი (პრარეზი) ექნება ქვედაბოლოზე.
    გრცხვენოდეთ ე.წ. მომღერლებო.

  46. 2009 წლის 17 თებერვალი, 17:14-ზე | №46

    ეკუნა, ძალიან, მართლა ძალიან მართალი ხარ.

  47. VTEC
    2009 წლის 18 თებერვალი, 12:12-ზე | №47

    თავმოყვარეობა - 0!
    სამშობლოს სიყვარული - 0!
    ანრი თავს იმართლებს სიმღერაში ნაწყვეტი მაქვს - აი აი აი აი! ვითომდა რუსებს ვეუბნებიო!
    გულის ამრევია.
    ვაი თქვენს პატრონს!

  48. 2009 წლის 18 თებერვალი, 13:44-ზე | №48

    VTEC :
    ანრი თავს იმართლებს სიმღერაში ნაწყვეტი მაქვს - აი აი აი აი! ვითომდა რუსებს ვეუბნებიო!

    ყველაზე ამაზრზენი სწორედ ისაა, რომ თავს იმართლებენ. თავის გამართლება ხომ იმას ნიშნავს, რომ ხვდებიან რასაც სჩადიან! იციან და მაინც აკეთებენ.

    „უფალო იესო! შეუნდე ამათ ცოდვა ესე, რამეთუ არა უწყიან რასა იქმან”. ამათ შესანიშნავად იციან, რა უმსგავსობას აკეთებენ.

  1. უკუკვლები არაა.